svenskaonedirectionnovell

Alla inlägg under augusti 2014

Av v - 20 augusti 2014 11:30

När vi hade cheakat in så gick jag och min mamma och satte oss på de plaster som stod på flygbiljetterna. Efter det var klart  så var det dags för flygplanet att lyfta och jag hade aldrig flygit förut så jag visste inte hur man skulle göra för att bli av med locken för öronen men min mamma sa att jag skulle försöka att gäspa och tugga tuggummi. Sen började jag bli lite hungrig så då beställde jag en kyckling macka och en flaska vatten medan min mamma tog någon varm mat och en flaska vatten. Sedan så var det dags för flygplanet att landa efter som det hade tagit 2 timmar och ca 40 min att flyga till London för att det hade blivit kväll och sen var det bara att hämta väskor och cheka in på hotell och efter att jag och min mamma hade lämnat av våra väskor och vi var påväg ner till lobbyn så fick jag lite ögonkontakt med en kille och han hade mörkt brunt lockigt hår och gröna ögon och han log mot mig och jag kollade bort för att jag är en blyg person och när jag kollade tillbaks så var han borta. Vi gick ut ifrån hotellet och tog en taxi till en fransk / italiensk  resturang och när vi kom dit så fick vi ett bort för två och jag beställde pasa bolognese med parmesan ost på  och bordsvatten medan min mamma tog en fransk rätt som heter Burgundisk gryta med kött och rödvin och ett glas vitt vin. Sen efter att vi hade betalat så åkte vi hem igen till hotellet och gick vi och la oss. Nästa morgon så när jag vaknade så gick jag upp och byte om också gick ner till där man äter frukost och då så när jag stod och skulle börja ta min frukost så såg jag den där killen igen och han kollade åt mitt håll och då så gick han fram till mig och sa Hej jag heter Harry och vad heter du? Hej Harry jag heter Emmy kul att träffas! och så skakade vi hand och så frågade Harry mig lite vanliga frågor som har du varit till London förut m.m Efter det så sa vi hejdå för att min mamma väntar på mig och idag så skulle vi gå ut och shoppa lite kläder.--------- Och Vad som kommer att hända i nästa del i little things det får ni veta då


          

Tidigare månad - Senare månad
Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min One Direction novell blogg :) Hoppas ni gillar det jag skriver!

Sök i bloggen

Välkommen :)

 

 

               Hej där!!                    

Kul att du hittade hit(;

Detta är min blogg och här kommer jag skriv noveller och andra saker om One Direction. 

Hoppas du gillar vad jag skriver och vill besöka bloggen snart igen!

Lämna gärna en fråga eller en kommentar :)

Puss och kram!

Om 1D novellen Little things

Emelie Lund eller Emmy som hon vill bli kallad för Emmy hon är 18 år och bor i Sverige tills hennes Mamma får ett jobb i England som servitris på ett Cafe och hela Emmys liv kommer att vändas upp och ner när hon flyttar ifrån Sverige med sin Mamma till England men Emmy vet inte ännu att One Direction kommer att bo på samma gata som henne

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken i One Direction ska det handla om i min novell?
 Liam
 Louis
 Niall
 Zayn
 Harry

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Design gjord av:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Louis Tomlinson - One Direction

Ovido - Quiz & Flashcards