svenskaonedirectionnovell

Av v - 20 augusti 2014 11:30

När vi hade cheakat in så gick jag och min mamma och satte oss på de plaster som stod på flygbiljetterna. Efter det var klart  så var det dags för flygplanet att lyfta och jag hade aldrig flygit förut så jag visste inte hur man skulle göra för att bli av med locken för öronen men min mamma sa att jag skulle försöka att gäspa och tugga tuggummi. Sen började jag bli lite hungrig så då beställde jag en kyckling macka och en flaska vatten medan min mamma tog någon varm mat och en flaska vatten. Sedan så var det dags för flygplanet att landa efter som det hade tagit 2 timmar och ca 40 min att flyga till London för att det hade blivit kväll och sen var det bara att hämta väskor och cheka in på hotell och efter att jag och min mamma hade lämnat av våra väskor och vi var påväg ner till lobbyn så fick jag lite ögonkontakt med en kille och han hade mörkt brunt lockigt hår och gröna ögon och han log mot mig och jag kollade bort för att jag är en blyg person och när jag kollade tillbaks så var han borta. Vi gick ut ifrån hotellet och tog en taxi till en fransk / italiensk  resturang och när vi kom dit så fick vi ett bort för två och jag beställde pasa bolognese med parmesan ost på  och bordsvatten medan min mamma tog en fransk rätt som heter Burgundisk gryta med kött och rödvin och ett glas vitt vin. Sen efter att vi hade betalat så åkte vi hem igen till hotellet och gick vi och la oss. Nästa morgon så när jag vaknade så gick jag upp och byte om också gick ner till där man äter frukost och då så när jag stod och skulle börja ta min frukost så såg jag den där killen igen och han kollade åt mitt håll och då så gick han fram till mig och sa Hej jag heter Harry och vad heter du? Hej Harry jag heter Emmy kul att träffas! och så skakade vi hand och så frågade Harry mig lite vanliga frågor som har du varit till London förut m.m Efter det så sa vi hejdå för att min mamma väntar på mig och idag så skulle vi gå ut och shoppa lite kläder.--------- Och Vad som kommer att hända i nästa del i little things det får ni veta då

Av v - 13 april 2014 10:26

Nästa dag så gick jag upp och tog på mig en T-Shirt som det stod hug på och ett par mörk blåa jeans och ett par vita strumpor och ett par vita converse och så gick jag ner för trappan och in till badrummet och gjorde en fin fläta i mitt mörkbruna hår och borstade tänderna  sen när jag var färdig så gick jag in till köket och fixade ordning frukost det blev en skål yoghurt med flingor och bär i och en maka med ost på och gurka på och grön te och min mamma var redan nere och åt sin frukost så då tog jag min frukost lag det på en vit tallrik och gick fram till den stolen som var bredvid min mamma och när jag hade satt mig så sa "jag godmorgon mamma" och hon sa "godmorgon Emelie" för det var ju bara min mamma som sa mitt namn mina vänner brukar alltid säga mitt smeknamn Emmy och när jag hade ätit upp min frukost och hade diskat skålen tallriken och muggen så frågade min mamma om jag hade packat klart och jag sa "ja det gjorde jag igår innan jag gick till sängs" så min mamma sa "jag är nästan klar med min packing det är bara lite kvar men jag säger till när jag är färdig" så jag gick upp till mitt rum och tog  min resväska som var lila och svart och jag satte mig i soffan i vardagsrummet och kollade runt det var ingenting här förutom den här vita soffan men den får vara kvar här eftersom att vi inte kan ta med oss den så får dom ska köpa vårat hus och några dagar innan min mamma skulle berätta för mig att  vi ska sälja huset för att vi ska inte längre bo kvar i Sverige för min mamma har redan hittat ett hus i England" min mamma ropar på mig att hon är färdig så då går vi ut och ringer på en taxi så är vi på väg till flygplasten det tog ungefär två timmar och 45 minuter men nu så är vi frame vid flygplatsen och nu ska min mamma ta upp våra flygbiljetter och nu så sitter vi i flygplanet på väg till London. -------------- vad som kommer att hända det får ni veta i nästa del av Little things

Av v - 10 april 2014 18:45

Hej :)

Jag heter Rakel och kommer från www.svenska1Dlover.bloggplatsen.se och har nu gjort denna design

Om du också vill ha en desgin gjord av mig så lämna en kommentar/fråga på bloggen. Kan såklart göra andra desginer än denna hahaha. Om jag ska kunna fixa en design till dig så kommer du behöva göra som ägaren till denna blogg, ge mig ditt lösenord och mejla mig om hur du vill ha den (kommer ge dig mer info när du säger till att du vill ha en design)  Jag lovar att du kan lita på mig, har gjort detta många gånger och om du skulle vilja ändra på något så säg bara till :)

Till ägaren:

Så, nu tror jag att jag är klar. Kul att jag fick äran att fixa på din blogg :) Om du vill ändra något är det bara att mejla. Eller om du vet någon som vill ha en design. Eller om du vill lägga till/ta bort något.  Ah, du fattar haha. Hoppas du blev nöjd! Kram! x

Och snälla, ta inte bort detta inlägg ;)

Av v - 9 februari 2014 17:34

OMG OMG!

Den första videon kom ut för två dagar sen och den andra videon kom ut igår och den tredje videon kom ut idag

Av v - 31 januari 2014 17:30

OMG OMG jag är så glad över att dom har släppt musik videon till Midnight Memories!!♥♥

Hej

Av v - 26 december 2013 21:21

Hejsan jag kommer inte på hur jag ska kunna fortsätta med del 2 i little things så jag behöver lite hjälp ifrån er så kommentera hur jag kan skriva för att del 2 ska blir så bra som den första delen och kommentera vad just du tycker!

Av v - 3 november 2013 17:29

jag gråter av lycka den låten är så bra!

Av v - 2 november 2013 20:23

Jag satt i soffan i vardagsrummet när min mamma Linn kom in och satt sig bredvid mig hon vände sig mot mig och sa -

Emelie det är så att jag har fått ett jobb som servitris i England så vad tror du om det?  jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag sa - va! jag vill inte flytta ifrån Sverige till England jag har ju mina vänner och jag kan ju bara inte lämna min vänner bara sådär jag blev ledsen bara av att tänka på det så jag gick upp till mitt rum och smällde igen dörren och färgen på mina väggar är vita gick fram till mitt skrivbord och satt mig på stolen och sätte på One Direction Over Again och jag började att sjunga med också grät jag samtidigt som jag skickade ett sms till Evelina

till: Evelina sweeite  hej kan du komma över så kan vi prata för jag har något jätteviktigt att säga till dig

medan jag väntade på svar ifrån henne så gick jag fram till en stor svart tavla med bilder på mig och Evelina ochtvå andra tjejkompisar till mig och Evelina vi stod vid ett gammalt träd som fortfarande var fint och nu så fick jag ett sms ifrån henne från: Evelina sweeite självklart så kommer jag till dig och nu så är det bara att vänta på att hon ska komma och jag gick ner och sa till mamma att Evelina skulle komma över och hon sa att det var roligt att hon ska komma hit och att jag skulle hälsa ifrån mamma till henne och nu så kommer hon jag gick fram till dörren och öppnade dörren och jag fick en stor kram av henne och hon tog av sina ytterkläder och så gick vi upp till mitt rum så hon gick och satt sig på sängen och då sa jag - Evelina min mamma har fått ett jobb som servitris i England och vi måste flytta ifrån Sverige till England jag kände en tår trilla ner ifrån min kind hon kom imot mig och gav mig en lång kram och sa - jag kommer att sakna dig så mycket men vi måste hålla kontakten också grät vi båda två och sen efter vi båda hade sagt hejdå så kom min mamma in och sa att jag skulle börja packa ner mina kläder och lägga ner mina tavlor i kartonger och sen när jag hade gjort det så gick jag till sängs för imorgon så ska jag flytta till England

---------------

Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min One Direction novell blogg :) Hoppas ni gillar det jag skriver!

Välkommen :)

Hej där!!

Kul att du hittade hit(;

Detta är min blogg och här kommer jag skriv noveller och andra saker om One Direction.

Hoppas du gillar vad jag skriver och vill besöka bloggen snart igen!

Lämna gärna en fråga eller en kommentar :)

Puss och kram!

Om 1D novellen Little things

Emelie Lund eller Emmy som hon vill bli kallad för Emmy hon är 18 år och bor i Sverige tills hennes Mamma får ett jobb i England som servitris på ett Cafe och hela Emmys liv kommer att vändas upp och ner när hon flyttar ifrån Sverige med sin Mamma till England men Emmy vet inte ännu att One Direction kommer att bo på samma gata som henne

vilken i One Direction ska det handla om i min novell?