svenskaonedirectionnovell

Alla inlägg under april 2014

Av v - 13 april 2014 10:26

Nästa dag så gick jag upp och tog på mig en T-Shirt som det stod hug på och ett par mörk blåa jeans och ett par vita strumpor och ett par vita converse och så gick jag ner för trappan och in till badrummet och gjorde en fin fläta i mitt mörkbruna hår och borstade tänderna  sen när jag var färdig så gick jag in till köket och fixade ordning frukost det blev en skål yoghurt med flingor och bär i och en maka med ost på och gurka på och grön te och min mamma var redan nere och åt sin frukost så då tog jag min frukost lag det på en vit tallrik och gick fram till den stolen som var bredvid min mamma och när jag hade satt mig så sa "jag godmorgon mamma" och hon sa "godmorgon Emelie" för det var ju bara min mamma som sa mitt namn mina vänner brukar alltid säga mitt smeknamn Emmy och när jag hade ätit upp min frukost och hade diskat skålen tallriken och muggen så frågade min mamma om jag hade packat klart och jag sa "ja det gjorde jag igår innan jag gick till sängs" så min mamma sa "jag är nästan klar med min packing det är bara lite kvar men jag säger till när jag är färdig" så jag gick upp till mitt rum och tog  min resväska som var lila och svart och jag satte mig i soffan i vardagsrummet och kollade runt det var ingenting här förutom den här vita soffan men den får vara kvar här eftersom att vi inte kan ta med oss den så får dom ska köpa vårat hus och några dagar innan min mamma skulle berätta för mig att  vi ska sälja huset för att vi ska inte längre bo kvar i Sverige för min mamma har redan hittat ett hus i England" min mamma ropar på mig att hon är färdig så då går vi ut och ringer på en taxi så är vi på väg till flygplasten det tog ungefär två timmar och 45 minuter men nu så är vi frame vid flygplatsen och nu ska min mamma ta upp våra flygbiljetter och nu så sitter vi i flygplanet på väg till London. -------------- vad som kommer att hända det får ni veta i nästa del av Little things



 

 
 
 



Av v - 10 april 2014 18:45

Hej :)

Jag heter Rakel och kommer från www.svenska1Dlover.bloggplatsen.se och har nu gjort denna design

Om du också vill ha en desgin gjord av mig så lämna en kommentar/fråga på bloggen. Kan såklart göra andra desginer än denna hahaha. Om jag ska kunna fixa en design till dig så kommer du behöva göra som ägaren till denna blogg, ge mig ditt lösenord och mejla mig om hur du vill ha den (kommer ge dig mer info när du säger till att du vill ha en design)  Jag lovar att du kan lita på mig, har gjort detta många gånger och om du skulle vilja ändra på något så säg bara till :)


Till ägaren:

Så, nu tror jag att jag är klar. Kul att jag fick äran att fixa på din blogg :) Om du vill ändra något är det bara att mejla. Eller om du vet någon som vill ha en design. Eller om du vill lägga till/ta bort något.  Ah, du fattar haha. Hoppas du blev nöjd! Kram! x

Och snälla, ta inte bort detta inlägg ;) 

Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min One Direction novell blogg :) Hoppas ni gillar det jag skriver!

Sök i bloggen

Välkommen :)

 

 

               Hej där!!                    

Kul att du hittade hit(;

Detta är min blogg och här kommer jag skriv noveller och andra saker om One Direction. 

Hoppas du gillar vad jag skriver och vill besöka bloggen snart igen!

Lämna gärna en fråga eller en kommentar :)

Puss och kram!

Om 1D novellen Little things

Emelie Lund eller Emmy som hon vill bli kallad för Emmy hon är 18 år och bor i Sverige tills hennes Mamma får ett jobb i England som servitris på ett Cafe och hela Emmys liv kommer att vändas upp och ner när hon flyttar ifrån Sverige med sin Mamma till England men Emmy vet inte ännu att One Direction kommer att bo på samma gata som henne

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken i One Direction ska det handla om i min novell?
 Liam
 Louis
 Niall
 Zayn
 Harry

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Design gjord av:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Louis Tomlinson - One Direction

Ovido - Quiz & Flashcards